Обратный звонок

Аладин таб.10мг #50(10x5)

ПроизводительФАРМАК УКРАИНА КИЕВ
Код товара: АС-00029662
Категория:
Рейтинг:
0

Сертифицированные
медикаменты

Гарантия
качества

Высокий уровень
обслуживания

Поделиться:

Лікарські засоби і вироби медичного призначення обміну не підлягають!

До уваги споживачів!

Лікарські засоби і вироби медичного призначення обміну не підлягають!

Шановні мешканці міста! Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості поверненню не підлягають. Підставою є додаток №3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», п.16 наказу Міністерства охорони здоров'я України від 10.07.2005 №360 «Порядок відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів».

Радимо мешканцям міста:

  • не купувати ліки та вироби медичного призначення на сумнівних та анонімних сайтах в Інтернеті;
  • не купувати ліки «з рук», в тому числі у людей, які можуть видавати себе за медичних працівників;
  • не займатися самолікуванням;
  • не купувати БАДи замість ліків і навпаки;
  • перевіряти найменування придбаних ліків, їх кількість та вартість не відходячи від каси;
  • довіряти вітчизняній системі контролю якості лікарських засобів. 

Контролює якість ліків на етапі їх виробництва, ввезення в Україну та під час продажу в аптечних закладах Державна служба України з лікарських засобів (Держлікслужба України) та її територіальні органи.

Аби подати скаргу на якість лікарського засобу, необхідно написати листа на  адресу Держлікслужби України (03115, Київ, проспект Перемоги, 120, (044) 450-12-66; (044) 393-21-47) або на адресу її територіального органу - Держлікслужби у Дніпропетровській області (49027, Дніпропетровськ, пл.Жовтнева,4, 6 поверх  к. 601-605, (056) 740-21-87; (056)740-21-86).

Перевірки здійснюються на підставі письмових звернень громадян, оформлених згідно із вимогами Закону України «Про звернення громадян».

У заяві-скарзі обов’язково необхідно вказати:

  • повне ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;
  • місце проживання громадянина;
  • назву суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб;
  • надати зразок лікарського засобу або вказати повну назву лікарського засобу, номер серії лікарського засобу, виробника;
  • додати чек (або ксерокопію копію чеку) за сплату в аптеці, де придбано лікарський засіб;
  • чітко вказати сутність скарги;
  • скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

Без зазначення вказаних даних заява, згідно чинного законодавства України, вважатиметься анонімною та не розглядається.

Якщо Вам здалося, що ліки не подіяли – це не означає, що лікарський засіб є неякісним або тим більше фальсифікованим. Наприклад, ліки можуть не діяти з причини, пов’язаної з індивідуальною реакцією на даний препарат у дану мить. Якщо ліки не подіяли, це, в першу чергу – привід звернутися до лікаря.

Звертаємо увагу, біологічно активні добавки (БАДи), на відміну від ліків, не лікують. Держлікслужба України не приймає скарги на якість БАДів!

Пам’ятайте: вчасне звернення до лікаря – є запорукою ефективного лікування та швидкого одужання! Будьте пильними та бажаємо Вам здоров'я!